Krótkie i intensywne formy ćwiczeń

Aktywność fizyczna może mieć różne oblicza, począwszy od spokojnego, relaksującego systemu ćwiczeń takich jak joga lub tai chi, po wysiłkowe treningi aerobowe. Szczególnie ten drugi rodzaj sportu zdobywa ostatnio dużą popularność. Oto kilka typów intensywnych ćwiczeń, które pomagają efektywnie dbać o formę.

Wysiłek i znakomita sylwetka

Trenerzy i fizjolodzy zwracają uwagę na pozytywne efekty, jakie przynosi wykonywanie krótkich serii intensywnych ćwiczeń. Może to być trening aerobowy, składający się z pompek, brzuszków, skakania na skakance czy szybkich przebieżek. Polecane są również przysiady, wypady w przód oraz pajacyki. Dużą skutecznością odznaczają się także ćwiczenia uzupełnione o EMS, czyli elektryczną stymulację mięśni. Zapewnia ona większą kurczliwość mięśni podczas wysiłku fizycznego, a to przekłada się na spalanie znacznie większej ilości kalorii przy identycznym natężeniu treningu.

Profesjonalne wsparcie aktywności fizycznej

Intensywne ćwiczenia wymagają często użycia odpowiedniego sprzętu dla poprawienia uzyskiwanych rezultatów. W przypadku treningu opartego na stymulacji mięśni, konieczne jest zastosowanie profesjonalnego skafandra lub pasa, do którego przyczepia się elektrody. Akcesoria te wykonane są ze specjalnych materiałów umożliwiających skórze oddychanie, a ponadto wyposażone są w kontroler natężenia energii, która przepływa przez mięśnie. Więcej informacji na ich temat można znaleźć na stronie https://meonems.pl/. Warto z nich skorzystać i odkryć nowy wymiar aktywności fizycznej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

dwadzieścia + trzynaście =