O jakich kwestiach nie można zapomnieć przy organizacji wesela?

Wesele to szczególny dzień w życiu każdej pary zakochanych w sobie osób. Wymaga ono zawsze odpowiedniego przygotowania, które polega przede wszystkim na załatwieniu niezbędnych kwestii formalnych oraz podjęciu licznych działań o charakterze organizacyjnym. Najlepiej zacząć to robić co najmniej rok wcześniej, tak aby mieć stuprocentową pewność, że całe wydarzenie zostanie dopięte na ostatni guzik. W tym celu zaleca się opracowanie szczegółowej listy spraw i regularne realizowanie kolejnych pozycji. 

Zostawianie wszystkiego na ostatnią chwilę to bardzo zły pomysł

Na rok przed planowanym ślubem warto ustalić dokładny termin, który będzie dogodny zarówno dla samych Państwa Młodych, jak i gości. Rezerwacji daty oraz godziny uroczystości trzeba oczywiście dokonać w wybranym kościele i Urzędzie Stanu Cywilnego. W tym okresie nie obejdzie się też bez ustalenia miejsca na przyjęcie weselne, wybrania zespołu muzycznego, fotografa i kamerzysty, a także wstępnego zarezerwowania miejsc noclegowych dla zaproszonych osób. Z kolei na sześć miesięcy przed wydarzeniem zaleca się zakupienie sukni ślubnej dla panny młodej i garnituru dla pana młodego, zarezerwowanie terminu wizyty u fryzjera i kosmetyczki, wynajęcie auta (najlepiej zabytkowego albo luksusowego) oraz zaprojektowanie oryginalnych zaproszeń. Bezpośrednio przed przyjęciem należy natomiast zadbać o następujące kwestie:

dekoracje sali weselnej – zaliczamy do nich m.in. balony (lateksowe i foliowe), plakaty, kokardy, girlandy, lampiony, toppery, ozdobne pudełeczka na upominki, bieżniki stołowe, serwetki, świece itp.

– obrączki ślubne,

– weryfikację menu i listy gości,

– wysłanie zaproszeń,

– wykonanie próbnego uczesania i makijażu,

– omówienie z zespołem muzycznym repertuaru,

– zakupienie kwiatów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

dwa × jeden =