Dynamiczna reklama animowana – jak dotrzeć do widza wydarzenia kulturalnego, wykorzystując ikonografię i skrótową informację wizualną

Dynamiczna reklama animowana – jak dotrzeć do widza wydarzenia kulturalnego, wykorzystując ikonografię i skrótową informację wizualną
Autor:
Data publikacji:
Kategoria:
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Agencje marketingowe zwracają uwagę na fakt, że reklama statyczna w postaci plakatów, szyldów, czy bilbordów nie jest już tak skuteczna, jak jeszcze kilka lat temu. Współczesny odbiorca treści reklamowych potrzebuje reklamy dynamicznej, przykuwającej uwagę. Reklama wykorzystująca nowoczesną technologię jest nie tylko skuteczniejsza, ale także w dłuższej perspektywie bardziej ekonomiczna. Ekrany LED oferują czysty obraz wysokiej jakości, zapewniając przy tym dużą trwałość i niski pobór energii elektrycznej. Świetnie sprawdzą się jako nośnik przekazu reklamowego na eventach promocyjnych czy koncertach. W tych miejscach warto zastosować skrótową formę informacji, najlepiej wykorzystując ikonografię w postaci loga firmy bądź powiązanych symboli. Dzięki temu nie będzie wymagana od odbiorcy długotrwała koncentracja. Już pierwszy rzut oka na reklamę pozwoli na jej właściwy odbiór, pożądany przez reklamodawcę.

Wydarzenia sportowe

W przypadku wydarzeń sportowych możliwości prezentowania treści reklamowych na głównych telebimach są ograniczone. Ekrany przeznaczone są do transmisji akcji na żywo, powtórek lub wyniku. Doskonałym rozwiązaniem są bandy reklamowe, które umożliwiają prezentację reklam nie tylko widzom zgromadzonym w obiekcie, ale także tym przed telewizorami, oglądającymi zmagania sportowe. W celu zmniejszenia poboru energii elektrycznej oraz poprawienia kolorów i ogólnej estetyki treści marketingowych najczęściej stosuje się bandy LED.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*