Jak działa system KD i RCP 13,56 MHz Mifare i dlaczego jest niezbędny w Twojej firmie?

Zarządzanie dużą liczbą pracowników wymaga odpowiedniego systemu. Dzięki temu unikniesz niepowodzeń i błędów, które z pewnością pojawią się w kwestii organizacji i kontroli. Papierowa ewidencja czasu pracy to przestarzałe rozwiązanie, które nie daje pełnej kontroli nad ruchem zatrudnionych osób i sprawdzaniu ich wydajności. Automatyczne systemy nie tylko doskonale sprawdzają się podczas monitorowania codziennej pracy, ale również prowadzą ewidencję godzin dla każdego pracownika, biorąc pod uwagę godziny nadprogramowe i indywidualne ustalenia. Zastosowanie takich rozwiązań pozwoli na pomnażanie dochodów i zarządzanie firmą w sposób sprawny i zorganizowany.

Jak działają systemy KD i RCP?

System bibinet to nowoczesna grupa urządzeń, służących do kontroli dostępu i pozwalających na rejestrację czasu pracy. System może jednocześnie obsłużyć aż 10 000 użytkowników, co daje niesamowite możliwości w zakresie organizacji i automatyzacji pracy w dużych firmach. System bibinet to system łatwo skalowalny. Jego podstawowym elementem jest przejście. Obsługą każdego przejścia zajmuje się kontroler, który powinien obsłużyć od 1 do 8 przejść jednocześnie. Łączy się za pomocą sieci Ethernet bezpośrednio z serwerami systemu bibinet. Warto wiedzieć, że taki system można w każdej chwili rozbudować o kolejne przejścia, dzięki czemu dowolnie rozszerza się go o dodatkowych użytkowników.

Gdzie wykorzystuje się systemy KD i RCP?

Rozwiązania tego typu doskonale sprawdzą się wszędzie tam, gdzie wymagane są kompleksowe rozwiązania na skalę kilku tysięcy użytkowników. Dzięki temu zarządzanie firmą staje się o wiele prostsze i wydajniejsze. Systemy bibinet mogą być z powodzeniem użytkowane w pracy na halach produkcyjnych. Dzięki stabilnej kontroli dostępu poszczególni pracownicy mają możliwość korzystania z tych części zakładu, które są niezbędne do wykonywania ich codziennych obowiązków. Świetnie sprawdzą się również w budynkach dużych firm i korporacji.

Dzięki automatycznej ewidencji czasu pracy możesz mieć rzetelną kontrolę nad rzeczywistymi godzinami przepracowanymi przez swoich podopiecznych, jak również monitorować ilość nadgodzin. Systemy bibinet często stosuje się również przy zarządzaniu dużymi placówkami, takimi jak uczelnie czy przedszkola. Każdy student posiada swoją własną kartę dostępu, którą jest na przykład legitymacja. Dzięki temu może z powodzeniem korzystać z przestrzeni należących do uczelni, takich jak biblioteka, akademik, czy stołówka.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

12 + sześć =