Billboardy są powszechnie uznawane za jedne z najskuteczniejszych nośników reklamy zewnętrznej. Zazwyczaj umieszcza się je przy ruchliwych ulicach i w centrach miast (np. na budynkach), tak aby docierały z przekazem do jak największej rzeszy odbiorców. Ich podstawową zaletą jest to, że przyciągają wzrok z powodu atrakcyjnej kolorystyki i chwytliwego hasła promocyjnego. Z niniejszego artykułu dowiemy się, jaki jest średni koszt wynajmu takiej powierzchni.
Z roku na rok na rynku pojawiają się coraz to nowsze nośniki reklamy, ale to właśnie billboardy są nadal w czołówce najchętniej wybieranych. Za miesięczny wynajem standardowej wersji 12m2 (5,04×2,38 m) zapłacimy średnio od 720 do 1000 zł. Z kolei nieco większa tablica 18 m2 to koszt od 1780 do 2600 zł. Wysokość ostatecznej kwoty jest uzależniona w dużej mierze od lokalizacji billboardu, liczby wynajmowanych sztuk oraz dodatkowych elementów, takich jak np. oświetlenie. Jeśli zależy nam na wyjątkowo tanim wynajmie, powinniśmy koniecznie skorzystać z oferty tej firmy: https://billboardy360.pl.