Decyzja o wystartowaniu z własnym biznesem w tych ciężkich czasach oznacza, że jesteśmy bardzo pewni siebie, zdeterminowani, nastawieni na osiągnięcie celu, no i oczywiście mamy dobry pomysł. Chociaż wymienione czynniki są ważne, nie wystarczą do odniesienia sukcesu oraz wyróżnienia się spośród aktywnej marketingowo konkurencji. Powinniśmy zacząć budować świadomość naszej marki jak najwcześniej. Możemy rozpocząć akcję promocyjną jeszcze przed pojawieniem się naszego produktu lub np. przed otwarciem restauracji. W ten sposób nasz start uczynimy ważnym wydarzeniem, w którym warto wziąć udział.
Rozpoczynając przygodę z biznesem, często skupiamy się ważnych działaniach operacyjnych związanych z naszym przedsięwzięciem, zapominając o równie ważnych drobiazgach, jak projekty wizytówek. Ta niewielka karteczka, może mieć ogromne znaczenie dla powodzenia naszych dalszych interesów. Wykonanie wizytówek najlepiej zlecić profesjonalnej agencji, która zadba o odpowiednią estetykę i ciekawy, zapadający w pamięć design. To samo dotyczy strony online oraz profili na portalach społecznościowych. O ile wizytówkami dotrzemy do poznanych osobiście, potencjalnych kontrahentów, o tyle internetowymi środkami przekazu możemy zdobyć szerokie grono fanów w naszej grupie docelowej. Dobrze, by te elementy były zaplanowane oraz prowadzone przez profesjonalistów, którzy doskonale znają się na zawiłościach coraz bardziej popularnego, wirtualnego świata. To zapewni odpowiednią promocję oraz świetny wizerunek naszej firmy.