Co należy do obowiązków wedding plannera?

Co należy do obowiązków wedding plannera?
Autor:
Data publikacji:
Kategoria:
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Ślub i wesele to jedna z najwspanialszych chwil w życiu każdej pary. Z drugiej jednak strony jest to przedsięwzięcie wymagające zaawansowanej logistyki oraz poświęcenia mnóstwa czasu na mozolne przygotowania. Aby w znacznym stopniu ułatwić sobie to zadanie, warto skorzystać z pomocy fachowca zwanego wedding plannerem. Z pewnością przejmie on większość istotnych obowiązków, dzięki czemu Państwo Młodzi będą mogli bez nadmiernego stresu radować się nadchodzącą uroczystością.

Dobry duch czuwający nad dosłownie wszystkim 

Wedding planner to inaczej konsultant ślubny. Jego praca rozpoczyna się zawsze od wstępnej rozmowy z parą przyszłych nowożeńców, podczas której opisują oni wizję swojego wymarzonego ślubu. W dalszej kolejności wspólnie ustalany jest realny budżet uroczystości. Na tym etapie nasz specjalista proponuje zazwyczaj konkretne rozwiązania – ze względu na posiadaną przez niego rozbudowaną listę kontaktów są one niezwykle korzystne. Oprócz tego wedding planner pomaga w znalezieniu właściwej sali weselnej i atrakcyjnej sukni, zajmuje się rezerwacją miejsc noclegowych w hotelu (dla zaproszonych gości), organizuje piękne dekoracje, zamawia winietki, a nawet czynnie uczestniczy w komponowaniu całego menu.

Do jego obowiązków należy także:

– negocjowanie cen i podpisywanie umów z podwykonawcami

– znalezienie dobrego fotografa i kamerzysty 

– zamówienie estetycznych zaproszeń

– wynajem wygodnych pojazdów dla gości

– wybranie odpowiedniego zespołu weselnego (ewentualnie DJ-a)

– zadbanie o wystarczająco angażujące zabawy i atrakcje

– zorganizowanie poprawin

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*